Google analitika
-
Izvješća u stvarnom vremenu: pratite aktivnost u bilo kojem trenutku
Provjerite koliko je korisnika upravo na vašoj web-lokaciji, otkuda su došli i što gledaju. Uz izvješća u stvarnom vremenu možete saznati je li novi sadržaj na vašoj web-lokaciji tražen, privlači li današnja promocija promet na web-lokaciju te možete vidjeti neposredni utjecaj tweetova i postova na blogu.
-
Prilagođena izvješća: odredite koje podatke želite analizirati
Izradite vlastitu nadzornu ploču s mjernim podacima za svega nekoliko minuta. Umjesto probijanja kroz podatke pruža vam se izravan pristup odgovorima koje trebate. Izradite izvješća za dijeljenje sa suradnicima te objavite informacije koje treba podijeliti.
-
Prilagođene varijable: izradite i analizirajte vlastite prilagođene segmente
Pomoću prilagođenih varijabli možete steći uvid u segmente korisnika te saznati što rade na vašoj web-lokaciji. Prilagođene varijable omogućuju prilagođavanje usluge Google Analytics i prikupljanje korisničkih podataka koji su bitni za vašu tvrtku.
-
Napredna segmentacija: jednostavno analizirajte određene dijelove prometa
Zašto se u nekim posjetima ostvari prodaja u iznosu od 150 HRK, a u nekima ne? To možete saznati pomoću naprednih segmenata. Primijenite unaprijed izrađene segmente, primjerice, "Posjeti s konverzijama" ili "Uobičajeni promet", ili izradite vlastite segmente. Analizirajte pojedinačne segmente ili usporedite više segmenata u svim izvješćima.
-
Prikaz: saznajte kojim se putom posjetitelji kreću po vašoj web-lokaciji
Google Analytics nudi brojne napredne alate za prikaz, uključujući izvješća Vizualizacija protoka i Google Analytics – prikaz na stranici. Izvješća Vizualizacija protoka analiziraju put kojim posjetitelji prolaze kroz vašu web-lokaciju. Pomoću izvješća Google Analytics – prikaz na stranici možete vizualno procijeniti radnje korisnika na vašim stranicama. Da bismo vam omogućili jednostavniju analizu, izradili smo niz grafikona za prikaz podataka na način koji vama odgovara.
Google AdWords
-
AdWords omogućuje korisnicima da pronađu vašu tvrtku
Ako želite privući nove posjetitelje na web-lokaciju, povećati mrežnu prodaju, ostvariti više poziva ili potaknuti korisnike da se vrate, Google AdWords vam u tome može pomoći.
-
AdWords vas povezuje s korisnicima diljem weba
Možete dosegnuti relevantne korisnike na relevantnim web-lokacijama diljem weba. Niz opcija omogućuje vam da ciljate korisnike prema vrsti web-lokacije, vrsti publike ili ponovnom marketingu kada i gdje je to bitno.
-
Mjerljivo, pouzdano, fleksibilno
Google AdWords prikazuje koliko korisnika primijeti vaše oglase te koliki postotak njih klikne kako bi posjetili vašu web-lokaciju ili vas nazvali. Uz pomoć alata za praćenje možete vidjeti koliko prodaja ostvaruje vaša web-lokacija zahvaljujući vašim oglasima.
-
Dosegnite najprikladniju publiku u pravom trenutku
Korisnici pronalaze vašu tvrtku na Googleu u onom trenutku kada pretražuju ono što nudite.
-
Započnite s bilo kakvim proračunom
O vama ovisi koliko ćete uložiti. Započnite s dnevnim proračunom koji vam odgovara, a zatim ga tijekom rada prilagođavajte. Mnoge tvrtke imaju dobar početak s proračunom od barem 50-100 HRK dnevno.
-
Uvidi 24 sata dnevno
U bilo kojem trenutku možete pogledati izvedbu svojih oglasa tako da se prijavite na Google AdWords račun. Kako biste uštedjeli na vremenu, poslat ćemo vam i mjesečni sažetak u kojem se navode svi ključni statistički podaci i iznosi.
-
Zaustavite, pokrenite, pauzirajte, testirajte
Možete prilagoditi svoje oglase, isprobati nove pojmove za pretraživanje, pauzirati svoje kampanje te ih ponovo pokrenuti kada god to želite, i to besplatno – sve unutar programa Google AdWords.
-
Oglašavajte lokalno ili globalno
Ciljajte oglase na korisnike u određenim zemljama, regijama ili gradovima – ili unutar postavljene udaljenosti od svoje tvrtke ili trgovine.
-
Plaćate samo za rezultate
Nema posjeta, nema naknade